You are here: Home -  Ralph Lauren Polo Dames bezoekers De verwachting is dat dit

Ralph Lauren Polo Dames bezoekers De verwachting is dat dit

Ralph Lauren Polo Dames

De in dit document Ralph Lauren Antwerpen studie is een van de eerste kwantitatieve empirische onderzoeken naar de werkzaamheid van plaats branding. Deze paper beoordeelt of drie verschillende strategieën voor plaats merkcommunicatie hebben een positief effect op het aantrekken van bewoners en bezoekers. De verwachting is dat dit effect wordt gemedieerd door het de plek merk. Om het conceptueel Ralph Lauren Polo Dames model dat deze relaties legt uit te testen, werden gegevens verzameld van een landelijk overzicht van de Nederlandse plaats marketing professionals en het gebruik van structural equation modeling geanalyseerd. De empirische analyse blijkt dat zowel de fysieke plaats merkcommunicatie en mond-tot-mond plaats merkcommunicatie hebben vergelijkbare positieve effecten, bemiddeld door het de plek merk op het aantrekken van zowel bewoners als bezoekers. Er is geen bewijs dat de effecten waren significant verschillend voor het aantrekken van bewoners en bezoekers. Tot slot, de traditionele plaats merkcommunicatie heeft noch een direct effect op de afbeelding de plaats merk noch een gemedieerd effect op afbeelding de plaats merk op de aantrekkingskracht van de bewoners en bezoekers.
0 Reacties


Spreek uw mening
Recente Reacties
J.D Scherpenhuijsen

After 24 days I finally received the items I ordered. However I did order size L, since th...